Klubmodul henter siden
5 km klubmesterskabet & fest
Tilmeldingsfrist er overskredet
5 km klubmesterskabet &ampfest
Kære alle medlemmer af HGF Løb og Motion.  I inviteres alle til at deltage i vores 5 km klubmesterskabsløb fredag d. 12/6.
Deltagelse er gratis for medlemmer. Du skal bare møde op i klubhuset på stadion.
Nr udlevring foregår fra kl. 17.30. Og vi skal løbe kl. 18, i skoven.
Hvis du ikke lige er i humør til løb er du meget velkomme til at komme kigge og heppe på de svedige løbere.  Herefter inviteres I alle til sommerfest.
Dette kommer til at foregå i klubhuset på stadion fredag d. 12/6 kl 19.30.  Prisen for denne aften er 125,- kr pr næse.
Vi har fået fat i en grillmester som kommer og griller for os.  Menúen vil bestå af: ¤ Oksefilet
¤ Marineret svinekam
¤ Flødekartofler
¤ Små stegte kartofler
¤ En alm salat
¤ En lidt sød salat
¤ Broccolisalat
¤ Dressing
¤ Brød
Til dessert skal vil have: Is – friske frugter – brownie. Mht drikkervarer, er der blevet besluttet fra HGF´s fodboldbestyrelse at vi selvfølgelig skal støtte og samarbejde med cafeteriaet i klubhuset denne aften.
Derfor sælger cafeteriaet denne aften, øl til 10,- kr og 1/2 l sodavand til 20,- kr.
Vi må stadig gerne selv medbringe vin, spiritus, breezer, mokai.I løbet af aftenen vil der blive “løbende” underholding.
Vi har også sørget for super god musik aftenen lang.
Så lad løbeskoene få et hvil denne aften og ta´ danseskoene på istedet!  Sidste frist for tilmelding og betaling til denne fest er: TIRSDAG D. 9/6-2015 KL. 23.59.59.
Spørgsmål – henvendelse til:
Ulla Køster – mobil: 30703366.Håber at se rigtig mange glade medlemmer.
Mange hilsner fra festudvalget.
Tilmeldte
36 /999